lördag 22 augusti 2009

Vad betyder lovesocks?

Ha ha! Alltså... Nu är jag inte helt säker, men Rille menar att lovesocks är ett ord som främst används bland manliga amerikanska soldater. Och det är ju möjligt, om detta vet jag ingenting. För mig betyder lovesocks, förutom att det är mitt smeknamn, världens skönaste sockor som man vill ha på sig hela tiden vilket jag tycker låter jättemysigt, särskilt nu till hösten! Eller bara sockor som har kul! Hmm... Förslag på andra domännamn, någon?


Lovesocks?

5 kommentarer:

  1. lovesocks = love socks = du gillar strumpor. tror det är så det är. enkelt värre. somreskava. allt annat är krångligt.

    SvaraRadera
  2. Åh, och vilken jättefin bild :) Lovesocks!

    SvaraRadera
  3. Härlig bild!
    Ekonomichefen

    SvaraRadera
  4. Lovesocks betyder ju Lovisa - kvinnan jag älskar.

    SvaraRadera
  5. Ja, jag fattade också det som att Lovesocks var ditt smeknamn, jättefint!

    SvaraRadera