tisdag 18 augusti 2009

-"Jag vill se ut som en pojke!"

I söndags googlade jag "pojkfrisyr". Någonstans tycker jag att det är ganska lustigt. Hade någon annan gjort det hade jag reagerat: -"Vad då pojkfrisyr, det kan väl lika gärna vara en flickfrisyr?!" Och så hade jag skrivit ett långt inlägg om det. Ännu lustigare är att jag flera gånger efter att håret blivit avklippt utbrast: "Åh! Det är så skönt att se ut som en pojke!!" Och insåg varje gång att jag fick lägga ner det där. Vad då se ut som en pojke?


Linnea höll i sax och rakblad! Det var mycket som klipptes av och när Linnea putsat till det sista gjorde Magnus ett marsvin av det som låg på golvet. Den blev både kompakt och mjuk och kändes precis som en riktig!




Senare träffade vi äntligen Selda efter hennes besök hos farmor och så såg vi solen gå ner i Vinterviken.


2 kommentarer:

  1. Jag vill ha lite cred som assisterande frisör också, fast bara lite på slutet. Puss.

    SvaraRadera